opticke oddeleni 1-wire

Jan Půhoný konference na puhy.cz
Úterý Únor 26 19:07:25 CET 2019

Zdravim konferenci,

neresil jste nekdo opticke oddeleni 1-wire sbernice? Chtel bych to napajet
pres izolovany DC/DC menic a data oddelit nejak pres 2 optocleny. Jak pak
spojit zpet ty oba smery dohromady? Ma to nejaka uskali? Vygooglil jsem na
to nejaky maxim, ale jde mi o neco min exotickeho. Je to na aplikaci k memu
rizeni topeni k cidlum co mam roztahane po dome ... jako uz rok to funguje,
ale nemam dobry pocit ze 1wire o celkove delce cca 80m ma spojenou zem s
arduinem, ktery mi ridi cely dum. Tak to chci udelat poradne alespon v
ramci moznosti. Na rs485 cidla to predelavat uz nebudu :-)

Diky za napady.

HP