koaxialny kabel, znacka slovensky student

Tomáš Urbanec tommypnq na centrum.cz
Úterý Únor 26 12:19:03 CET 2019

Ahoj Jožko,
od té doby, co nás (UREL FEKT VUT) přestěhovali na Technickou, tak máme
k dispozici tzv. bastlírnu, kde má přístup každý student ústavu po
registraci na studentskou kartu, k dispozici je každému pracoviště se
základním vybavením = nářadí, pájka, zdroje, osciloskopy, i nějaký
spektrák se vždy najde, i základní součástky na nějaké úpravy jsou k
dispozici. Problém zájmu se velice zredukoval konjunkturou všech firem v
širokém okolí a tak narazit na studenta, který by měl zájem a zároveň
nebyl alespoň tři dny v týdnu v zaměstnání, to je jako hledat jehlu v
kupce sena.
    Hezný den
          Tomáš Urbanec