koaxialny kabel, znacka slovensky student

Josef Zeman jozem na volny.cz
Úterý Únor 26 11:33:59 CET 2019

Semestrálky se samozřejmě dělají, ale ... Měli teď docela zajímavou,
která zase pochází z aktivity někoho na fakultě. Už léta tam běží
soutěž - robotický Pac-man. Takže měli zadání naprogramovat a z lega
Mindstorm postavit robůtka, který bude reálně chodit po hrací desce a
hrát. Netvrdím, že je to triviální, ale aby měli splněno, tak až tak
moc předvést nemuseli. Ano, byla to první taková práce, takže doufám,
že příští už bude hodnocena jinak.  Některým opravdu hrál i nějaké body
uhrál. Je to zrovna předmět, který učí známá figura a nadšenec. Jen víc
takových.

Josef