koaxialny kabel, znacka slovensky student

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Úterý Únor 26 11:04:04 CET 2019

To se nedělají nějaké semestrální práce? Myslím vytvořit nějaké zařízení
dle zadání?
Občas jsem někomu pomáhal s oživováním různých hraček... Většinou to bylo
součást nějaké bakalářské práce, nebo na SPŠE jsou pověstní tím, že "nutí"
studenty ke konstrukční činnosti..

Bez
virů. www.avast.com
<#DAB4FAD8-2DD7-40BB-A1B8-4E2AA1F9FDF2>

út 26. 2. 2019 v 10:53 odesílatel Pavel Poucha <pavel.poucha na papouch.com>