STM32MP1xx - kombinacia Cortex-A a Cortex-M

Pondělí Únor 25 17:48:17 CET 2019

No reklama je na tuto radu masivni, uz mi to prislo do vsech mailu a i
CubeMX to zobrazuje... Ale at hledam jak hledam, koupit se to neda jako
nejaka vyvojova deska a SW podpora taky nic, to se zas bude cekat rok
jako na H7 nez bude dostupna a rozumne podporovana? (doted na ni nejsou
LL knihovny ale uz jsem to predelal tak uz nemusi spechat :-D )
Zkoumal jsem rozlozeni pinu tech BGA pouzder a mozna by se dalo
naroutovat na 6 vrstev s prokovy durch ruzne mezi. Ale maji rozmisteni
pinu zase dost chaoticky jak je u nich zvykem, nechapu, proc DDR nemuze
byt krasne vsechno ve 2-3 radach jako u Sitary napr., tu jsem s vypetim
vsech sil na sest vrstev v POOL servisu nacpal a chodilo to ;-)
Bomba by byla, kdyby neco takoveho udelali s integrovanou DDR a v QFP.