Eagle free licence

Pavel Kutina hw na prelude.cz
Středa Únor 20 19:48:12 CET 2019

Zdravim,

koukam, jake je omezeni free Eaglu a nejak trochu tapu:

80 cm2 (12.4 in2) board area - tady neni co resit

2 schematic sheets - s tim se asi vyrovnam, proste dva listy, snad zadny
problem

2 signal or plane layers - a tohle uz tolik nechapu, co si mam predstavit
pod plane layer? Znamena to dve vrstvy medi, nebo do toho pocitaji i masku,
potisk a podobne? Protoze kdyby to znamenalo jen dve vrstvy medi plus
vsechny ostatni technologicke, asi bych nemel potrebu pro osobni pouziti
vubec nekdy kupovat vyssi licenci. Na ilustracni fotce maji pomerne osklivou
frezovanou jednostranku.

Tusite nekdo, jak to je? Maloval jsem si v Kicadu, ale novy zamestnavatel
uprednostnuje Eagle (tam je samozrejme nejaka ne-free verze), tak se to
snazim nejak rozlousknout a naucit se v tom malovat i svoje drobnosti, ale
zase ani za 100 USD rocne by mi to asi nestalo.

Diky.

Pavel Kutina