Atmega pri nizsej teplote

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Pondělí Únor 25 10:15:35 CET 2019

[preposielam]

Dobry den,

arduino zacalo v roku 2003 a AVR v 1998, ale vo vseobecnosti ak s tym
pracujete tak 5-10 rokov co i len ako obycajny technik, tak sa mozete
rozne nuansy naucit len praxou. Takze mozete byt aj sikovnejsim
technikom. :)

Dakujem Vam za tip na tu knizku, vyzera byt dobra. A nad cenou moc
neplacte, ked budete mat v CZ Euro, tak zistite, ze ma cenu troch
vacsich nakupov na tyzden, takze nasetrit sa na nu da.

Skor som mal ale na mysli nejaky titul k tym rovniciam a fyzike za
nimi. Ono aj v tej praxi sa potom naucite rozne "zazraky" rychlejsie a
vlastne zistite, ze to nie su ziadne zazraky ale realny zivot. No a
kazde studium a skola vyzaduje tiez nejaky cas a nejake zakladne
vedomosti. A mudri su len ti, ktorym to vsetko vopred povedali a
vysvetlili, ostatni sa musia naucit...

A.

Asi bych mel dementovat - nejsem novy, odbornik ani matematik ;-) i
kdyz si po tech
letech uz myslim, ze do AVR a Arduina uz docela vidim.
(a i se zbytkem si dovolim mirne nesouhlasit, podle me pro bezneho v
dobrem slova
smyslu "bastlice" tady v teto skupine nejsou integralni a
diferencialni rovnice a
teorie poli prilis relevantni v pripade programatorske chyby, o kterou
tu jde; svou
hloupou chybu jsem taky uvadel spise pro pobaveni anebo k zaseti
nenapadne myslenky,
co takova chybka muze zpusobit)

Podle me vhodna literatura je The Art of Electronics
https://artofelectronics.net/ a
k tomu doprovodny material https://learningtheartofelectronics.com/
Pripadne pro ty, co nechteji az tolik cist, tak online kurzy na ExD
"Circuits and
Electronics":
https://courses.edx.org/courses/course-v1:MITx+6.002.1x_1+2T2016/course/
a navazne.
Akorat to chce hodne casu, knizky jsou tluste a kurzy dlouhe :-)

D.O.