Atmega pri nizsej teplote

Neděle Únor 24 20:46:22 CET 2019

Odkazů na obě knížky je spousta, ale kdovíjakých, netroufám hodnotit kvalitu nebo
nezávadnost ať už těch pdf nebo webů samotných, pokoušet osud rozklikáváním radši
nebudu.

Nicméně aspoň ta hlavní knižka je třeba na tom serveru, co nás z domény Tonžského
království nabádá k ukladani ;-) a tam je OK. Bohužel ta druhá tam není (náhodným
dotazem jsem někde ve Francii našel jen její první vydání, které je cca poloviční
proti aktuálnímu, ale jistě by byla použitelná i tak)

Kurzy EdX jsou zdarma, dopopručuji.

D.O.