Tesla B42

Pavel Troller patrol na sinus.cz
Pátek Únor 22 21:53:34 CET 2019


Zdravím,
  nu, mohou to být gumičky a nemusí.
  Na převíjení se u řady B4 podílí jen 1 řemen - plochý řemen mezi
motorem a předlohovým kolem. Pokud ten prokluzuje, zastavuje se 
během převíjení i setrvačník/tónový hřídel.
  Je ovšem druhá, velmi častá příčina prokluzu - oběhaná guma na tom
předlohovém kole (při převíjení vlevo), případně i na mezikole (při
převíjení vpravo). 
  Na chalupě bych měl mít většinu těchto dílů k dispozici (kromě
předlohového kola, no ono to moc kolo není, spíš taková "káča" :-),
ale říká se tomu tak). Možná by to šlo seřídit nastavením táhel,
prokluzující plochý řemen se také dá seřídit vzdálením motoru od toho
kola, vzdálenost je do jisté míry nastavitelná.
  Zdraví Pavel

> Zdravim, 
> 
> prave jsem vystrachal tento kotoucak z jednoho bazaru.
> Podle prvni naryclo zkousky jsou uz asi vytahane gumicky: i kdyz zalozim malou civku, tak to moc netahne.
> Vecer doma ho jeste rozeberu a kouknu na streva detailneji.
> 
> Muj dotaz: nevite nahodou o nejakem zdroji nahradnich dilku? 
> Tedy ted hlavne ty gumicky.
> Predpokladam, ze mne bude jeste cekat vymena elytu.
> Polovodice snad budou ok - nahrazovat Ge tranzistory moc nemam chut :)
> 
> 
> --------------------------
>   Sam
> --------------------------
> _______________________________________________
> HW-list mailing list  -  sponsored by www.HW.cz
> Hw-list na list.hw.cz
> http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list


Další informace o konferenci Hw-list