Re: CNC chyba osy Z - vyřešeno

ajtservis info na ajtservis.cz
Pátek Únor 22 18:00:40 CET 2019

neco je uplne spatne. tohle nema zadne rozumne vysvetleni.
provozuju 2 hobby cajky, poustim je dilne i v zime, kde se urcite
neohrejou moc nad nulu. schvalne nechavam udelat referovani na nulu pri
uplne prvnim studenem startu a parkrat to kontroluju treba v prubehu 2
hodin, kdy uz je v dilene kolem 15-20 stupnu a zadny zasadni rozdil.
jinak se maka samozrejme hned, zima nezima.
jedina vec co me napada, je velmi bidna mechanika, namazana nejakym
sajrajtem + bidne nastavene a dimenzovane drivery. mach s tim nema nic
spolecneho, ten jen posila prani/bedynky do driveru jak se to hejbat.
ale dekuji za informace, co muze cloveka potkat pri nakupu z ciny a to
myslim opravdu v dobrem :-) v lete jsem si malem koupil laser
1000x1300mm, za cca 100kkc a pak to nekdo udelal prede mnou na cnc foru
a napsal recenzi. by me asi jeblo, kdybych to zazil ja :-).
cnc a 3d tisku zdar !
tomik.

AJT SERVIS s.r.o.

Oparno 65