Prudovy chranic

Čtvrtek Únor 21 10:20:22 CET 2019

Dělají se i jednomodulové https://bonega.cz/elektro/index.htm . Taky mám
za chráničem 16A jistič 10A - holt jsem si dal pro infrazářič kabel 1,5
a neuvědomil jsem si, že to dám společně se zásuvkou v koupelně a 16A
jistič/chránič jsem měl už koupený.
Jinak za chránič se nedoporučuje dávat víc jističů, zvlášť pokud jsou
jen jednopólové (neodpínají taky N). Když pak máte někde zkrat mezi N a
PE a vyhazuje to chránič, hledat to je chuťovka.
Takže na všechno, co mělo být přes chránič, jsem dával ty jednomodulové
RCBO. V dozvaděči to zabere stejně místa, jako jističe.
Anděl