Re: Pomoc s nastavením Mikrotiku

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Středa Únor 20 21:43:03 CET 2019

Děkuji všem za pomoc, nakonec to začalo "řezat" až když jsem ve firewalu
zakázal ten FASTTRACK  ....
 Teď to mám v konfiguraci, kdy to routuje - WAN na portu 1 / síť 10.0.0.0
 a LAN na portu 2+3+4+5 /síť 192.168.88.0   a jede to !!!

Ale potřeboval bych to aby to fungovalo nejlépe  v rámci jedné sítě - tedy
na WAN i LAN stejný IP rozsah.
A to mi opět nejede. Nastavil jsem všechny porty do bridge aplikoval stejné
pravidlo -  a je z toho switch, který na nastavení Queues  kašle.
A zkoušel jsem v tom pravidlu Queues dávat target jak IP, tak interface -
furt to je jak drát.
Potřeboval bych z toho udělat v podstatě HW shaper jen na jedné síti bez
routování. S tím, že v Targert dám celý rozsah té sítě : 10.0.0.0/28
Ale nevím , jak mám definovat pravidlo, když mám všechny porty  v bridge a
jestli to Mikrotik takhle umí..