OT Nestaveli jste nekdo Don't wake me?

Vladimir vladimir na hkfree.org
Sobota Únor 16 07:56:11 CET 2019

Poloha se skoro určitě nesnímala, bylo pouze zadání typu 20 cm od konce, bez zpětné vazby. Pak to znamenalo popsat systém diferenciální rovnicí, namodelovat a předvést. Už si ani nevzpomenu na typ počítače, jenom že to bylo na Karláku ve sklepě :-)
Jak tak na to koukám teď, jako jeden z plánů, co budu dělat v nastávajícím důchodu, doučím se diferenciální rovnice :-)

Vladimír

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Martin Locker
Sent: Saturday, February 16, 2019 5:33 AM
To: HW-news
Subject: Re[2]: OT Nestaveli jste nekdo Don't wake me?

Zdravím,

kdysi jsem také zkoušel kuličku na tyči (sice už digitálně). Takže by mne také zajímal použitý princip snímání polohy. Já jsem měl pod kuličkou (ocelovou) natažen odporový a měděný drát a poloha se určovala na základě změny odporu. Ale moc dobré to nebylo z důvodu nedokonalého kontaktu kuličky - velmi zašuměný, chvílemi vypadávající signál.

Martin Locker