OT Nestaveli jste nekdo Don't wake me?

Martin Locker locker na vosrk.cz
Sobota Únor 16 05:32:41 CET 2019

Zdravím,

kdysi jsem také zkoušel kuličku na tyči (sice už digitálně). Takže by mne také zajímal použitý princip snímání polohy. Já jsem měl pod kuličkou (ocelovou) natažen odporový a měděný drát a poloha se určovala na základě změny odporu. Ale moc dobré to nebylo z důvodu nedokonalého kontaktu kuličky - velmi zašuměný, chvílemi vypadávající signál.

Martin Locker