OT: Peroutka Re: Theremin

zu1234 zu1234 na seznam.cz
Středa Únor 13 19:34:30 CET 2019

Nejsem si jist zda se dovedeme skutečně oprostit od toho, co už víme
(tedy snad někteří) že se událo přes tímto datem a co se všechno stane
do roku 1945.

Twitter ještě nebyl a na Instagramu byly jen černobíle fotky :-)

Kolik běžných lidí má dnes představu jak 'snadno' se psal vlastní názor
za komančů.
A to už nebyly šibenice běžným argumentem.

A navíc, jak jsem byl upozorněn: paradox je v tom, že za tento 'Hitlera
oslavující'
článek šel Peroutka do koncentráku.