Theremin

Petr Simek psimek na jcu.cz
Středa Únor 13 17:08:58 CET 2019

On Wed, 13 Feb 2019, zu1234 wrote:

> A kde ten genteleman?
> Oslavný?
> Velmi rychle přečteno a vulgárně shrnuto: blahopřejeme Němcům
> že mají Hitlera kterému svět leze do zadku, ale není to nic pro nás.

No zpocatku vudce vyzdvihuje docela dost, ale mesic po obsazeni
mu nejspis nic jineho nezbylo pokud chtel psat. Je videt ze Zeman
si to uplne nevycucal z prstu, i kdyz ten titulek si zamenil s jinym
clankem.

Myslel jsem ze je Zeman je klasicky dedek co si presne pamatuje co
se nikdy nestalo, ale ted to vidim tak 50/50 . Myslim ze Peroutkova
vnucka ten soud asi nevyhraje.

http://www.pritomnost.cz/archiv/cz/1939/1939_26_4.pdf