Dispute na Ali.

Petr Zahradník clexpert na clexpert.cz
Středa Únor 13 17:18:57 CET 2019

Je to prostě taková hra. Oni ti Číňani nechtějí prvoplánově podvádět, ale nechtějí ani nic moc řešit. Já nikdy nevybírám ty nejlevnější prodejce, pokud to není nějaká ptákovina na hraní. S některými obchoduji dost dlouho a ve větším objemu, takže dokáží a chtějí řešit případné problémy. Někteří jsou ale úplně marní, nic nechápou, nic neřeší. Přistupuju k tomu tak, že počítám se ztrátami, přesto si ne vždycky nechám všechno líbit.

Pokud nemůžeš nakupovat, pak je to proto, že tě dotyčný zablokoval. Už od něj nic nekoupíš. I mně to pár naštvaných prodejců udělalo. Když ode mě dostalo třeba 20 špatných hodnocení. Rozhodně nevypínej spor. Od něj už stejně nic nekoupíš, tak se nenech napálit.

Petr Zahradník, počítačový expert
e-mail: clexpert na clexpert.cz
mobil: 602 409 601, telefony: 475 501 627, 910 256 000
Petr Zahradník, Computer Laboratory
Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem

-----Original Message-----
From: Hw-list <hw-list-bounces na list.hw.cz> On Behalf Of Martin Hanek
Sent: Tuesday, February 12, 2019 7:37 PM
To: HW-list <hw-list na list.hw.cz>
Subject: OT: Dispute na Ali.

Je možné, že nemohu nakupovat v daném obchodě na Aliexpress, pokud s ním
vedu dispute? Zboží je normálně dostupné s cenou, ale jak jej chci
koupit, píše mi to, že nemohu.
Koupil jsem displej na mobil, který přestal po 5 dnech fungovat, otevřel
jsem spor, obchodník mi nabízí, že pošle jiný, ať to uzavřu. Ale to
nechci, protože kdyby nefungoval, tak už další spor neotevřu.
Tak jsem chtěl koupit jiný, ale od něj to nejde.

--
Martin Hanek