Re: doporučte prosím SW na projekt domu...

ajtservis info na ajtservis.cz
Středa Únor 13 09:28:12 CET 2019

no a me se nasposledy u doktora stalo, ze jsem takhle presne prijel,
nahlasil jsem fungovani jen s brufenem a paralenem a cekal verdikt,
nelezte do prace. jsem u nej tak 1x za 2 - 3 roky, a jeste vetsinou s
necim jinym.
no a on mi vzal krev, strcil to do nejakyho pristroje, za 5 min mi rekl,
zanet tam neni, antibiotika nejsou nutna(ani bych je nechtel) a dal mi
papir.
doma mi to manzelka prelozila, ze mam normalne frcet do prace, ze na
papiru jsou jen vitaminy. a to jsem tam byl v utery podvecer co ma delsi
pracovni dobu a vzhledem ke 3 dnu bez penez to neni ani ojebavani.
ma u me crnej puntik :-).
asi nova doba.
t.