Re: doporučte prosím SW na projekt domu...

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Středa Únor 13 09:15:45 CET 2019

V plánu je architektovi podstrčit jasně definované rozměry právě proto,
abych tam u něj nemusel sedět hodiny, pilovat detaily - čas jsou peníze  :-)
Je to běžná praxe. Nemůžu tam k němu "s holým zadkem" ... Lidi to nosí i na
papírech, ale v případě změn je tam pak složitější překreslování.

Co se týče toho doktora, je to jak jste popsal. Když mi teče z nosu a bolí
člověk  zajdu k obvoďákovi a řeknu mu, že se  mi s tím vodovodem u nosu
blbě dělá a že to asi bude chřipka...
A on většinou pokýve hlavou, napíše nějaké medikamenty ( většinou stejné )
a nechá mě týden doma.