Pajka PbSn

per512 per512 na seznam.cz
Úterý Únor 12 17:50:16 CET 2019

   Njn,

   můžou prodávat cokoli komukoliv, ale jen do toho okamžiku, než je
objeví nějaký zbytnělý "orgán", pak jim hračkářství zavřou a ještě
nějaký mega doplatí :-(
   Vím, jaké byly brikule loni na podzim, kdy tomuto nařízení (Pb cíny)
skončila přechodná lhůta a vstoupilo do praxe. Něco málo e-shopů, do
kterých vidím, se předělávalo na dvojsystémový provoz - ičaři a ti druzí
a třídilo se zboží. Někteří, kteří mají hloupé e-shopy, které neumí
upravit, přestali pájky prodávat úplně (třeba tipa.eu - pouze dvě Pb
free pájky).
   Navíc je, de facto povinná online kontrola na IČO odběratele přes
ARES MFI, jinak nesmíš prodat...
   Nevím, jak to funguje v jiných částech tohoto státu, ale u nás je to
dost hlídané (FÚ, ČOI)...

   Co se týče IČO na poskytování sexuálních služeb - to se neřeší,
hlavně, když je a je validní (via ARES)... Taky pitomost, ale co, nikdo
není dokonalý a každé nařízení má chybičku :-)
--

   Rtepp