OT: Nesmyslne zakony, bylo: Pajka PbSn

Miroslav Mraz mrazik na volny.cz
Úterý Únor 12 17:45:18 CET 2019

Když oni ti Němci opravdu jsou jaksi zodpovědnější. V Bavorsku není
žádný předpis, který by bránil hasičům ve službě požívat alkoholické
nápoje. Bavorák tedy může s klidem zapít mastný oběd půllitrem piva.
Zpravidla se ale spokojí s pitem nebo jiným nealkoholickým nápojem,
protože ví, že mu to můžou kdykoli písknout a pak bude na jeho
příčetnosti záviset nejen jeho život, ale i životy ostatních.
Když nezakážete explicitně chlastat hasičům u nás, pochybuji, že najdete
kolem poledne v hasičárně střízlivého člověka. A počítám, že v Rusku
tomu stejně žádný zákaz nezabrání a ještě si ti chlapi nasadí Drégra aby
jim opička déle vydržela a ušetřili za vodku.

Mrazík