Pajka PbSn

Pavel Hudecek edizon na seznam.cz
Úterý Únor 12 15:22:43 CET 2019

Kdysi, když se rozmohlo "zvětšování" obcí spolu se zaváděním stacionárních
radarů na přilehlých komunikacích, tak jsem vymyslel následující srovnání:

Kdyby se politici v ČR a Německu zbláznili a jednoho dne by po celém území
bylo max. 40, v ČR by se nic viditelného nestalo, jen by se začalo vybírat
víc úplatků. V DE by 3 dni všichni jezdili 40, pak by tu blbost zrušili a za
další 3 dni by vyhodili ty co za to můžou a už by je nikdy nezvolili.

A dnes dodávám: Proto tady máme 50 na každým rohu, zatímco v DE se jen občas
diskutuje, zda zrušit neomezenou rychlost na dálnicích a pak se zas nezruší.

PH

-----Původní zpráva-----
From: Vláďa Anděl
A to i když budu mít firmu třeba kadeřnictví? :-) Asi to vidím jako
Čech, který ví jak nový zákon obejít, ještě než začne platit :-)
Vzpomínám, jak starší kluci chodili těm mladším kupovat modelářské
palivo, protože metanol dětem nesměli prodat a v pohodě to fungovalo -
nikdo se neotrávil. V Německu by si prý nikdo nedovolil obcházet zákony
... no snad.