Pajka PbSn

Úterý Únor 12 14:59:12 CET 2019

A to i když budu mít firmu třeba kadeřnictví? :-) Asi to vidím jako
Čech, který ví jak nový zákon obejít, ještě než začne platit :-)
Vzpomínám, jak starší kluci chodili těm mladším kupovat modelářské
palivo, protože metanol dětem nesměli prodat a v pohodě to fungovalo -
nikdo se neotrávil. V Německu by si prý nikdo nedovolil obcházet zákony
... no snad.

Anděl