RE: Monitorování vnější IP adresy

Tomáš Koželuh mr.death na ipq.cz
Úterý Únor 12 09:59:14 CET 2019

Naplánovaná úloha a powershell to zvládnou bez problémů. Případně jak bylo zmíněno nějakou tu DNS službu, pokud to nezvládne router, tak je asi na čase udělat upgrade, který navíc umožní využívat i nějakou bezpečnější VPN než je zcela děravá PPTP.
No a nebo si prostě domluvit pevnou IP nebo vyměnit providera za takového, kde je to možné.