Obrazky v mailech

Pavel Hudecek edizon na seznam.cz
Neděle Únor 10 16:06:45 CET 2019

Dobrý den všem,

teď jsem na druhý pokus poslal mail se subj. Provizoria:-)

První pokus měl obrázky vložené v textu s pomocí ctrl+C z Malování. Jenže
měl přes 600 kB. Když jsem stejné obrázky uložil a dal jako přílohy, mají
jen desítky kB, ale ve Windows live mail není způsob, jak udělat, aby se
obrázky z přiložených souborů zobrazovaly v textu.

Takže otázka zní: Doporučte prosím mailový klient, který tohle umí a vypadá
podobně jako Live mail (což je w7 obdoba staršího Outlook express).

A pak je tu pozůstalý velký mail:
Přišel mi mail, že je moc velký a čeká na schválení a pod tím odkaz na
stornování. To se mi párkrát stalo i dříve a šlo čekání stornovat. Jenže teď
tam přibylo:
"Prosíme, zadejte do políčka potvrzovací řetězec (tedy cookie) které jste
obdrželi v emailové zprávě a klikněte na tlačítko Odeslat, abyste mohli
pokračovat k dalšímu bodu přihlášení."

Ale v tom mailu žádný potvrzovací řetězec není, nebo jsem ho nenašel.

PH