Provizoria:-)

Pavel Hudecek edizon na seznam.cz
Neděle Únor 10 15:46:36 CET 2019

V souvislosti s tématem SnBi a SnPb stojí za zmínku, že ta stříkačka s SnPb, co mi tu léta ležela nepoužitá, byla nepoužitá proto, že má menší průměr a k dispenzeru byl jen špunt na větší. Nedávno jsem jí ale potřeboval, tak jsem vytisknul úchyt, nasadil na stříkačku, zasunul hadičku a natlačil tavné lepidlo:-)

Samozřejmě tepelná roztažnost udělala své, tak jsem výsledný špunt ještě omotal izolačkou a namazal vazelínou. Pak už bylo vše OK. Oproti SnBi jediný rozdíl: Na grilu jsem místo “Toast” nastavil “Steak”:-)

A pak jsem taky potřeboval rychle zakrytovat malej zdrojík z Ali. Zkusil jsem tentokrát místo 3D tisku použít 3D pero a za pár minut bylo hotovo.

PH