74HC112 / tssop-16, oznaceni HJ112 /fake ?

ajtservis info na ajtservis.cz
Sobota Únor 9 15:18:19 CET 2019

dobry den.
na nove osazenych deskach jsem nasel chybu, kde melo byt osazeno
74hc112, je neco, s oznacenim HJ112 od TI. nic nehori, jen signal je
stejny co leze dovnitr tak i ven(neni to zkrat :-). udelal jsem nejake
fotky, jestli by to nekdo nerozlustil. "stare" je io na drivejsich
deskach, "nove" je co tu mam na servis a po preosazeni to funguje a
"fake" je to co nefunguje.
soucastky byly podle me nakoupeny normalni cestou v cz, z duveryhodneho
zdroje. takze asi i staly stejne penize atd. proto se po nicem
nepatralo. budu to muset vsechno preosadit a zastavit dalsi vyrobu ...
dik za info, podle napisu na pouzdre se lisi, ale co by to mohlo byt
jsem nevypatral.
https://tomik-k.rajce.idnes.cz/hc112_asi/
tomik.
--