mech: sroubky pro HDD do starsiho NAS intel SS4200-E

ajtservis info na ajtservis.cz
Sobota Únor 9 10:11:55 CET 2019

ty HDD v NASu drzi pres ty sroubky sevrenim po obvodu. jsou jakoby v
klestich pres tu odpruzenou plochu. tady u tech se predpoklada odpruzeni
od plechu s pruchozi dirou .
v TME maji sroubky(UNC6-32, dole jsem se uklep 3-32 to nejsou) 13mm
dlouhe, tak jim asi nakonec vyrobim nejake gumove navleky a ono to taky
pujde.
dik za info.
tomik.

AJT SERVIS s.r.o.