Re: Program na 3D kreslení

zu1234 zu1234 na seznam.cz
Pátek Únor 8 19:27:54 CET 2019


Na podlaze udělám velký obdélník (podlaha místnosti), Push P vytáhnu do 
výšky.
Vedle něj přilepím na podlahu 2. obdélník (podlaha výklenku), vytáhnu.
Označím jednu stěnu místnosti, <delete>.
'Vlezu' zrušenou stěnou dovnitř místnosti, označím zavazející stěnu 
výklenku, <delete>.
Tak nějak?

Dne 8.2.2019 v 18:44 Zdenek napsal(a):
> Díky. S pomocí těchto základních pravidel se mi podařilo nábytek nakreslit.
>
> Ještě bych poprosil o další postrčení:
> Chtěl jsem vytvořit model místnosti, což je taky hranol. Je to ale komplikované tím, že je tam výklenek, tedy další hranol přiléhající k hranolu místnosti. Jak je propojím, aby mezi nimi nebyla stěna hranolu?
>
> Z.
>
>
> Co je to objekt?
>
> Ak si nakreslite hranol a k nemu prikreslite dalsi, ktory sa ho
> dotyka, tak pri posunutim jedneho, bude ten druhy s nim spojeny. Preto
> kazdy hranol po vytvoreni urobte ako komponent (make component)
>
>
> Vasu skrinovu zostavu urobite lahko:
>
> -nastavte si prostredie podla navodu. Hlavne jednotku milimetre.
>
> 1-Vyrobte policu:
> -R mysou obdlznik, klavesami rozmery
> -P pull mysou hrubku. klavesou 18mm
> -medzernik, trojklikom oznacite policu, prave tlacitko mysi, MAKE
> COMPONENT, nazvete ju "polica velka"
>
> atd pre policu kazdeho rozmeru
>
>
> 2-Podobne ako bod 1 vyrobte bocnu stojku korpusov a dvere.
>
> Z vyrobenych komponentov poskladate skrinku. Celu skrinku zas oznacite
> a vytvorite komponent z komponentov, aby ste v miestnosti (do ktorej
> to pre predstavu kreslite) mohol pohybovat celymi kusmi nabytku.
> Mozno by som dvere ulozil do inej vrstvy Layer dvere, aby som
> jednoduchym vypnutim dveri videl do vnutra nabytku.
>
>
>
> Co sa tyka rozmerov, neviem, ci sa niekde dostanete k ich zobrazeniu.
> Ja si veci premeriavam (T). Pre vyrobu si vytvorim vrstvu Kotovanie a
> do nej kreslim "dimension"
>
> Doporucenia:
> Naucte sa pouzivat klavesy medzernik, L,R, P, C, M, T, Ctrl, Shift
> Rozlisujte na mysi klik, dvojklik, trojklik
> Ked idete kreslit napriklad obdlznik - pred vlastnym nakreslenim je
> dolezite ako si natocite orbit. Podla toho Sketchup zvoli rovinu, do
> ktorej bude ten obdlznik kreslit. (orbit - stredne tlacitko mysi)
>
>
> Vela zdaru.
>
> PS: Ja som doporucil Sketchup, lebo mi dobre sluzi na kutilske ucely ,
> ale nie som odbornik, ine 3D softy nepoznam dobre. Mal som podobne
> problemy s prienikmi valovych ploch, ako spominal Radek Vicek, ale da
> sa s tym zit. Nerobim 3D tlac, takze o problem menej.
>
>
> Pisal ste
> Obávám se, že Sketchup není tak intuitivní, jak jsem doufal. Tohle opravdu
> není k naučení za večer. :-(
>
> Ja som vam poslal link na manual s komentarom, ze sa zaklady naucite
> za DVA vecery :-)
>
>
>
> _______________________________________________
> HW-list mailing list  -  sponsored by www.HW.cz
> Hw-list na list.hw.cz
> http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list
>
> _______________________________________________
> HW-list mailing list  -  sponsored by www.HW.cz
> Hw-list na list.hw.cz
> http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list


Další informace o konferenci Hw-list