Re: Program na 3D kreslení

zu1234 zu1234 na seznam.cz
Pátek Únor 8 10:35:01 CET 2019

Já jsem si v sketchupu nabil ústa mnohokrát.
Ale můžu si za to sám.
Na začátku jsem totiž nabyl přesvědčení, že pokud dvěma tahy myši udělám
krychli, musí jít všechno ostatní jít stejně snadno a intuitivně.
Ale zatím jsem mu věrný a obávám se, že nebudu mít tolik času
abych se učil něco jiného.
Pokaždé když něco tvořím se snažím z něho něco naučit.

Kótování:
Dimensions ... D
Klik na 1. bod, klik na 2. bod, odjet vhodným směrem, klik - kóta se uloží

Následná manipulace s kótou (pokud třeba zavazí):
Move ... M
Klik na kótu, táhnout, pustit

Zrušení kóty
Setect ... prostě <mezerník>