chybny cas na DCF hodinach

Hynek Sladky econf na centrum.cz
Čtvrtek Únor 7 15:39:54 CET 2019

Kdyz jsem to kdysi zkousel, prijimal se signal prilis zaruseny a neslo
pouzit jednoduche mereni pulsu. Pro vyhodnoceni prijmu jsem pouzil
korelaci s predpokladanym tvarem signalu pro 0, 1 nebo minutovou znacku.
Pak jeste korelaci vysledne hodnoty posunute o +-1 vzorek pro doladovani
presneho casovani prijmu.
Na zaver se porovnavaly dve po sobe prijate hodnoty, ktere musely byt
posunute o 1 minutu - pro potvrzeni platnosti dat.

Hynek Sladky