chybny cas na DCF hodinach

Jiri LINHART hw.jirilinhart na gmail.com
Čtvrtek Únor 7 15:25:11 CET 2019

Nyní si začínám hrát s modulem DCF1 a arduinem. Zatím se mi nepodařilo
přijmout žádné data i po 20 minutách spuštěného poslouchání. Je tento
signál s přesným časem vysílán každou minutu a mám někde chybu, nebo jsem
byl netrpělivý a poslouchal v nepravou dobu.

Děkuji JL

--
Vytvořeno poštovní aplikací Opery: http://www.opera.com/mail/