chybny cas na DCF hodinach

Zuffa Jan ZuffaJ na cgc.sk
Čtvrtek Únor 7 12:06:29 CET 2019

Tento rok DCF 77 oslavilo 60 rokov prevadzky :)
podla wiki planuju zvysenie vykonu, co by mohlo vylepsit
situaciu

j.

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of J. Polívka
Sent: Thursday, February 07, 2019 11:48 AM
To: hw-list na list.hw.cz
Subject: Re: chybny cas na DCF hodinach

Kdysi jsem jich navozil z německa od Conrada stovky. Taková typická chyba a to i při seřizování, hlavně u analogových ručičkových, tak bylo o 4 hodiny.
Ale opravdu málo kdy.Nnedávno se mi splašila meteo z Lidlu, ale nevím už o kolik. Vyndal jsem baterky zandal a od té doby OK.
Pak jsem měl ještě několik stovek telefonních tarifikátorů s DCF přijímačem. Tam bylo dobré, že to bylo na samotné destičce se slušnou anténkou.
A jednou jsem v jednom pražském bazaru skoupil cca kolem stovky, už nevím, takových těch krabiček k PC a serverům. Připojovalo se to na seriový port.
Pak spousta modulů, jeden jsem teď našel na puhy.cz. Ten byl velmi oblibený a bylo jich mraky a taky spínací hodiny s DCF.
Že by se mi DCF hodiny splašily jen o pár minut, tak to si nepamatuji.
Jindra Polívka