Rele pro velmi male proudy

Richard Kaliciak hw.kaliciak na stonline.sk
Čtvrtek Únor 7 11:23:39 CET 2019

Dobry den,

na podobny ucel som pouzil rele od Panasonic TQ2:
https://www.tme.eu/cz/details/tq2-12v/elektromagneticka-rele-miniaturni/panasonic/
tie su sice len do 30V, ale snad si nieco ine najdete. Vyberajte so
zlatymi kontaktami.

Richard Kaliciak