Rele pro velmi male proudy

Josef Zeman jozem na volny.cz
Čtvrtek Únor 7 10:32:04 CET 2019

Zdravím,

na takové ošklivosti používám relátka Kemet řady EA2 v DIL pouzdře.
Podmínkou jsou zlacené kontakty. Běhá mi na tom přepínací matice video
- audio signálů, takže proud prakticky žádný. Je z roku 2000 a jednou
jsem relátka měnil. Už ani nevím, kdy. Teď už dožívá a v horizontu
jednotek let půjde do šrotu. Už zase začíná zlobit s přechoďáky, ale
znovu ji rozebírat nebudu. Takže výdrž skoro deset let.

Zeman