chybny cas na DCF hodinach

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Středa Únor 6 14:13:26 CET 2019

Ciste technicky, parita *je* kontrolny sucet (ten najjednoduchsi mozny).
Mozme sa potom dohadovat o uspesnosti v porovnani s inymi moznymi
kontrolnymi suctami (ktore ale, ako uvadzate, v tom DCF nie su). Tiez
ciste technicky, *ziaden* kontrolny sucet nezarucuje absolutnu istotu
bezchybneho prenosu dat, takze chyba by bola mozna s akymkolvek kontrolnym
suctom.

Okrem kontroly parity sa samozrejme pouzit aj ine techniky, ktorymi sa ta
"chybovost" vylepsi - typicky za cenu zlozitosti riesenia a zvysenia
spotreby.

Zo stalych clenov konferencie si dovolim dat link na suvisiace poznamky
pana kolegu Andela, ktory je tu zrejme najvacsi DCF guru
http://vaelektronik.cz/dcf_dekoder.html

wek