RPi a audio

Petr Zapadlo zapik na email.cz
Středa Únor 6 10:29:15 CET 2019

Zdravím,

možná by pro vás bylo podobné řešení jak provozuji já - na RPi
instalovaný rasbian v minimalistické podobě a v něm server MPD. To je
přehrávač, který nemá žádný xicht - běží jen jako démon. Ovládám to pak
přes mobil - mpc clientů je v google play několik.

Možná se  i najde nějaký "lokální" mpc client pro ovládání z toho
touchscreenu, ale to považuju za zbytečné.

Petr