RPi a audio

Michal Grunt michal.grunt na gmail.com
Středa Únor 6 10:17:47 CET 2019

Zdravím, nemá někdo rozchozený RPi (mám tu plonkový RPi 1 model B) k
němu malý touch LCD (např. 2.8"), nakonfigurovaný minimalistický
systém bez X (ať to rychle naběhne) s nějakým audio přehrávačem
(nemusí to umět nic extra) a u něho nastaveno posílání zvuku do
externí USB zvukovky včetně ASIO? Mám tu čínský přehrávač Zishan Z2 a
i když hraje nejlépe z toho ostatního co mám tak v řežimu USB zvukovky
(Foobar2000+ASIO) je zvuk dle mého ideální. Zajímavý, že když se
přehrává audio (FLAC) z SD karty toho Z2 přehrávače tak už to trochu
pokulhává. Na slepo bych to asi nepoznal, ale při přímém srovnání je
to znát. Ale tato sestava (PC/NTB) je jaksi blbě přenosná... Já jenom
jestli už to někdo nemá takto rozchozený abych nevymýšlel Ameriku a
případně bych byl rád i za nějaký tip na SW/nastavení. Vím že existují
molochy typu Volumio atd., ale tohle už je moc komplikovaný balík
softwaru. Mě stačí pár ovládacích základních prvků (obdoba kazeťáku)
asi přes tlačítka nebo i ten touchscreen, podpora ASIO a rozchozenou
sambu nebo FTP na upload souborů a to je vše. Žádné online přehrávání
na tom provozovat nebudu, televizi k tomu připojovat nebudu, webové
rozhraní nepotřebuju atd.

Děkuji
MG