Re: Dálkové ovládání vstupních dveří

Jindrich Fucik fulda na seznam.cz
Středa Únor 6 08:51:20 CET 2019

---------- Původní e-mail ----------
Od: Jaroslav Kotlaba <kotlaba.hw na seznam.cz>
Komu: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
Datum: 6. 2. 2019 8:35:44
Předmět: Re: Dálkové ovládání vstupních dveří

> Napadá mne, co když si někdo nechá udělat duplikát klíče a ten si nechá. Sice
> existují různé bezpečnostní karty bez kterých by zámečník neměl duplikát klíče
> udělat, ale...

Pro paranoiky po návratu z léčení existuje jednoduché, snadno pochopitelné řešení: koupit si nějakou exotickou vložku v nějaké exotické zemi. Pak na ní náš běžný kovář nemá profil a je nahraný.

Pochopitelně solidní zámečníci mají vlastní profily, takže ta dovolená nemusí být tak daleko.

Další možnost je kombinace - když je klíč v oné kódovací skříňce, tak je zároveň aktivovaný alarm, nebo jeho light náhrada.