Re: Odchádzajúca pračka - prosím skúste poradiť

Lubor Otta butan na centrum.cz
Středa Únor 6 07:03:14 CET 2019

Pračka Lavamat měří i svod topného tělesa.
Co se týče servisního režimu zkuste podržet pravé dvě spodní tlačítka a
zapnout otočením voliče o jeden krok vpravo.
Pokud byste byl z Ostravska, tak http://www.loziskapracky.cz/

Pokud pořídíte novou, tak bych se saměřil na novinky:
"sprchování prádla"
Přímý náhon
Zásobník na kapalný prací prostředek
Četl jsem i o nějakém napařování, ale nvím co si pod tím představit.

Lubor