Re: Odchádzajúca pračka - prosím skúste poradiť

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Pondělí Únor 4 13:14:47 CET 2019

Koukněte na internet někde by měl být nějaký servisní návod obecně k AEG
pračkám  - nějakou kombinací tlačítek po zapnutí lze vyvolat servisní menu
a pračka na sebe pomocí kódu práskne co jí je. Například hlídá i odpor
topné spirály V mém případě byl moc velký a pračka vůbec nezapla topení a
nepokračoval program dál po výměně topítka vše ok. Lze postupně testovat
všechny režimy například zapnutí, vypnutí čerpadla otáčení bubnu atd.