RE: Dálkové ovládání vstupních dveří

Zuffa Jan ZuffaJ na cgc.sk
Pondělí Únor 4 13:53:40 CET 2019

Da sa vselijak... :)
Ja som chcel hlavne poukazat na hlavnu nevyhodu offline systemov
Nneexistuje "okamzite" riesenie

j.

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Jindroush
Sent: Monday, February 04, 2019 1:47 PM
To: HW-news
Subject: Re: Dálkové ovládání vstupních dveří

Tak dalo by se to resit prave 'master' rekonfiguraci na nove karte.
Tj. mam na karte podepsanou rekonfiguracni zpravu 'zmen sve id z id_old na id_new'.
A zaroven tam mam podepsane opravneni pro odemykani id_new od-do.

Predpoklad je tam, ze s vymenenou kartou prijdu driv nez zlosyn a ze zamek musi mit RTC, aby ignoroval platne opravneni v neplatny cas, pripadne ho i smazal z karty.
J.

Jindroush <jindroush na seznam.cz>