RE: Dálkové ovládání vstupních dveří

DeeJay deejay na email.cz
Pondělí Únor 4 13:51:22 CET 2019

Ano, v podstatě tak a vhledem k tomu, že do karet se mohou nahrávat další informace na online čtečkách - třeba výtah, hlavní dveře aj. je docela dobře možné ukradenou kartu zneplatnit, případně vymazání původní karty zajistit nahráním potřebné instrukce třeba na karty uklízeček atd. Někdo ty data prostě dřív či později přinese, aniž by tušil :-D

Jara

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Jindroush
Sent: Monday, February 04, 2019 1:47 PM
To: HW-news
Subject: Re: Dálkové ovládání vstupních dveří

Tak dalo by se to resit prave 'master' rekonfiguraci na nove karte.
Tj. mam na karte podepsanou rekonfiguracni zpravu 'zmen sve id z id_old
na id_new'.
A zaroven tam mam podepsane opravneni pro odemykani id_new od-do.

Predpoklad je tam, ze s vymenenou kartou prijdu driv nez zlosyn a ze
zamek musi mit RTC, aby ignoroval platne opravneni v neplatny cas,
pripadne ho i smazal z karty.
J.

Jindroush <jindroush na seznam.cz>