Prepinac siti - elektricky ovladany

Petr Zapadlo zapik na email.cz
Pondělí Únor 4 13:48:19 CET 2019

Svého času jsem provozoval přepínač YD z jednotlivých stykačů. I když
tam bylo elektrické blokování a i mechanicky to bylo uděláno tak, že
nejprve se jeden stykač odpojil a pak teprve spínala cívka druhého,
přesto to občas vyrazilo jistič. tehdá jsem to řešil právě tím
specializovaným prvkem se kterým se to již chovalo mravně.

Petr