Home assistant

Úterý Prosinec 31 23:32:26 CET 2019

Duverovat plne temto asistentum muze snad opravdu jen optimista, ktery o
principu teto techniky nevi vubec nic. Nektere modely maji i blbe
naprogramovany takovy historicky system, jako ABS. Me to treba
spolehlive zabrani jakemukoli brzdnemu efektu na povrchu, kde se do
smyku dostanou relativne symetricky vsechna kola. Neda se s tim delat
vubec nic nez pouzit rucni brzdu a brzdit o zavej na krajnici pokud se
vyskytuje... O automatu na prepinani dalkovych svetel radeji pomlcim, za
beznych standardnich situaci pravda funguje skvele, ale kdyz je trosku
mlha a horizont v zatacce, tak jsou vsechny kamery v pr... a nechtel
bych jet proti - radeji nepouzivam.