Home assistant

Marek Sembol hwm.land na gmail.com
Úterý Prosinec 31 16:34:23 CET 2019

Tak vzhledem k tomu, ze se mi opakovane v zivote stalo, ze jsem musel menit
hloupej vypinac za hloupej vypinac (prasklo uvnitr to perko)...
Proste muj nazor je, ze pokazit se muze vse. Takze i vase "hodne
zadratovana" chytra domacnost (kazdy vypinac je tazeny do rozvodne skrine,
kazde svetlo, zasuvka, .... je tazena tamtez a vse se zajistuje tam a pri
nejhorsim "prehodim jistic"... no to prehozeni bude porad ovladat nejake
stykace... Urcite jde zvysit spolehlivost, ale porad tam bude moznost.
Takze ja budu zit ve svete, ze pokud dojde k fatalnimu selhani v dobe, kdy
jsem na sluzebce, tak si manzelka nebo vymeni vypinac (za svobodna si to
delavala), nebo poprosi souseda nebo zavola elektrikare.
Ja nikomu nebudu vnucovat svuj nazor a netrdim, ze je spravny. Proste mne a
moji rodine vyhovuje. David se mne (nas) zeptal na prakticke postrehy, tak
jsem se podelil s moji zkusenosti. Vy jste se zeptal jak je to s
failure-recovery, tak jsem se snazil popsat jak je to u mne. Neni to
neprustrelne, beru to jako dan za nejake pohodli navic. Podobne jako s auty
- Trabanta taky spravil kdejaky "kovar v dedine", ale ja presto preferuji
svoje soucasne auto s tim, ze umim dolit benzin a vodu do ostrikovace.
BR,
Marek