Bazar, Tablety a GBOARD

J. Polívka jpolivka na volny.cz
Pondělí Prosinec 30 07:10:20 CET 2019

Přátelé, po mojí poslední bazarové nebídce se vyskytnul problém se
softwerovou klávesnicí GBOARD.
Byla to chyba poslední aktualizace a možná jste se s tím setkali.
Následně byla vydána aktualizace ale ne každý si dovedl s tímto
problémem poradit.
Mne to potkalo na mobilu DOONGEE S60 ale také na tabletu HANNSPREE které
jsem via zdejší komunitu 3 ks pustil do světa zrovna v této době.
Pokud tedy někdo máte s tímto zařízením a s GBOARD problém, tak
samozřejmě a grátis pomohu.
A nejen se zařízeními ode mne. Možná bude stačit via mail.
Jeětě pár kousků Hannspree tabletů je k mání, jo a jednomu člověku jsem
omylem nedal kablík OTG.
Je u mne k převzetí nebo poštou.
No a už si hraju s jinými hračkami, bezpečnostní kamery, ale to je známá
věc, teď mne zajímají průmyslové rychloběžky a velké infra osvětlení.
Hezký den a vše nej do roku 2020.
Jindra Polívka