Home assistant

Pavel Kratochvíl kratochvil na seznam.cz
Neděle Prosinec 29 15:04:40 CET 2019

Zdravím,
používám Home Assistant (Hass.io) na Raspberry Pi 3 B+ asi 3 měsíce. Mám
několik čidel a spínačů, Sonoff, ESP8266, ESP32, všechno s firmware ESPHome.
 Inspiraci jsem bral ze začátku z https://blog.vyoralek.cz/.
Měl jsem Home Assistant nainstalovaný v Raspbianu a občas to vytuhlo
(nezjišťoval jsem proč), pak jsem přešel na Hass.io a spokojenost.

Mám ještě jednu instanci Hass.io v Hyper-V (jsou k dispozici hotové obrazy)
a tam si odladím co potřebuju, abych si nezprasil tu instalaci na Pi.

Vyhovuje mi, že to není závislé na žádném cloudu a že moduly s ESPHome umí
fungovat i autonomně.

PK

---------- Původní e-mail ----------