Porucha TV LG

AZE aze na seznam.cz
Neděle Prosinec 22 17:38:41 CET 2019

32” není televize, ale monitor
aze

From: Pavel Kadečka
Sent: Sunday, December 22, 2019 5:33 PM
To: HW-news
Subject: Re: Porucha TV LG

Osobně bych to s přístupem "až vypnou vysílač, tak se na televizi přestanu koukat" vyřešil televizí z bazoše / aukra apod. - vzhledem ke končícímu vysílání DVB-T se jich lidi budou zbavovat. Určitě po Vánocích, až si všichni rozbalí dárky pod stromečkem.

Nebo bych koupil to nejlevnější, co se v eshopu nabízí, 32" mají od 3000-3500 Kč.

P.K.