Porucha TV LG

Neděle Prosinec 22 17:33:49 CET 2019

Osobně bych to s přístupem "až vypnou vysílač, tak se na televizi přestanu
koukat" vyřešil televizí z bazoše / aukra apod. - vzhledem ke končícímu
vysílání DVB-T se jich lidi budou zbavovat. Určitě po Vánocích, až si
všichni rozbalí dárky pod stromečkem.

Nebo bych koupil to nejlevnější, co se v eshopu nabízí, 32" mají od
3000-3500 Kč.

P.K.

ne 22. 12. 2019 v 16:48 odesílatel Pavel Poucha <pavel.poucha na papouch.com>